10-dagar

Hejsan tänkte köra på den hära lista nu i 10 dagar! :)
1 dag - bästavän
2 dag - det här saknar jag
3 dag - favorit citat
4 dag - 10 saker ni inte visste om mig
5 dag - den här veckan
6 dag - 5 fakta om mig själv
7 dag - mina drömmar
8 dag - dagens outfit
9 dag - den som betyder allt för dig
10 dag - min favorit film

1 dag - bästavän
Jag har flera bästavänner så jag skriver om några! :)
Veronika Linder!
Du är min lilla syster, älskar dig efterblivna råtta!
Emma österberg johansson
vi har känt varandra snart 10 år. Med dig kan jag bara var mig själv inte behöva tänka. Har sååå många minnen med dig. Du får mig alltid att le. Du är den jag kan lita på, och du vet att du alltid kan lita på mig.  Ord kan inte beskriva dig.  I love you.
Jennifer sjökvist
Hahaha, vi har exakt samma hurmor. I love you n00biiiiii!


Kommentarer
Postat av: Veronika

aw tack bästa stora syrran eveeer! :D <3 puss på dej love ya!<3

/Veronika

2012-04-22 @ 00:19:24
URL: http://jolivesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0