Haninge centrum

Hoola amigos! Idag har jag varit i Haninge centrum med Cristina! Köpte lite småsaker, visar även det jag köpte förra veckan!
Har också precis haft hårinpackning och ansiktsmask! Fresh fresh ;)
Första bilden- Jag använde ju hårsprejj nästan varje dag förut, och då blev det bara rufsigt och hårt! Så istället för att få det så, så kan du bara använda den här! Den ger volym och är fortfarande bra för håret! :)
Den skyddar även mot solen!
Andra bilden- En olja för håret..(inte ricinolja!) som helt enkelt är bra för håret och topparna, gör så att det får glanst och så att håret blir mjukt!
Haha ni märker nog att jag gör allt för att mitt hår ska bli längre..? ;)
Sista bilden- En vanilj perfym från H&M, Billig och luktar jätte gott! Dom har även massor av andra parfymer som luktar jätte gott! :)
Köpte även två tröjor, Först en magtröja från Gina Tricot 129:- Och en magtröja från H&M 80:- :)

Blev även lite småtips! ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0