Rolig helg

Hej bloggen! Idag har det heller inte hänt så mycket, varit i skolan! I skolan var vi vid en brandstation.. Var helt okej!
Har iallfall träning idag, Fortsätta träna lite på engelskan..♥ Och snart ska jag ut i det tråkiga vädret med minhund!♥
Har iallfall en jätte rolig helg framför mig, Imorgon ska jag vara med Johanna, Och på lördagen ska jag och Johanna bada vid antagligen Gustavsberg badet!♥
Och så är det ju Majbrasan på måndag,myys! Ska såklart gå med dom bästa!♥
Ska ut med min hund nu, Blääää det regnar..♥
Och senare träning! :)

Kommentarer
Postat av: saga

Galet fin blogg, kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar om du vill! :)



vi har samma bakgrund btw :)

2012-04-27 @ 20:31:40
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: Clara - T O P E L I T E

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2012-04-28 @ 17:00:05
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0