Plugg..

Hej! Idag så har jag varit i skolan.. Sedan har jag väl varit hemma! Kan inte gå på träning idag för att jag måste plugga.. Skolan kan vara sämst ibland.. HAHA men ja! Engelska prov har jag!
Har pluggat lite nu, läsit igenom osv, men pluggar mer senare :)
nu ska jag städa mitt rum som mamma sa.. Väldigt stökigt! ;)
hihi finns väl inte så mkt mer att säga! Puss
i sommraaas, längtar tills nästa sommar! kommer bli sjukt kul! Bada,sola,Halmstad,vänner allt!<3
Och linnea o johanna ska till Turkiet! ( avundsjuk jag veeet) men ohh! hur ska jag klara mig utan dom här i sverige? ;)
puss 

Kommentarer
Postat av: plommon

ååh.. älskar verkligen den där bilden du är så söt och man får värsta sommar kännslan :D sommar 2012 kommer bli as roligt GRÖNALUND,SOLA,BADA,BARA NJUTA AV SOMMAREN :DD läääängtar såååå mkt!<3:*

2012-02-20 @ 17:29:46
URL: http://piixies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0