-

Hej sötisar! Idag har jag inte gjort så mkt, ni vet.. Skola.. tråk saker!
men iaf, när jag kom hem så låg det ett paket vid brevlådan! blev ju jätte glad osv, och sen när jag öppnar det är mitt rosa skal där i! :D jätte fint! men sen så är det en spricka på skalet? wtf.. Så mamma ringde dom som hade skalen, och dom sa att det måste ha blivit krossat på vägen till min brevlåda hehe, så jag ska få ett nytt exakt likadant av dom vi beställde av!, som kommer på torsdag eller fredag! så det blev bra till slut! :D
nu ska jag fixa mig lite, ni vet har ju skola till åtta? -.-
Men aja, Tummen upp iallfall för att skalet kommer på torsdag eller fredag! :D
// Veronika! :D

Kommentarer
Postat av: Pommez♥

Sv; Tack :)

2012-03-15 @ 14:15:58
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0