:D

Hello sunshines! Igår sovde jag över hos Linnea & Johanna! Det var jätte kul som vanligt! :)
Vi kollade på bb och hoppade studdsmatta! Sen sovde vi och när vi vaknade åt vi en jätte god frukost! :D
Sen var jag tvungen att gå hem, och när jag kom hem var jag ungefär hemma i 10 minuter och sen kom hämtade pappa och hans tjej mig och alex!
Vi åkte först till Tyresta och grillade korv :) Och sen så åkte vi till Farsta och kollade runt lite, och så fikade vi!
Måste dusha håret snart eftersom det luktar rök haha!<3
Tänkte också skriva mina Sommar planer!
Åka till Pappas och hans tjej land i 4-6 dagar nåt sånt! :D <3
Åka till Gotland med Linnea o Johanna! :D :D :D <3 ( i ungefär en vecka) :)
Åka till Halmstad i en vecka! :D <3
Och nån gång mellan påsk och sommar lovet ska jag åka till syd poolen med pappa hehe! :D
happy girl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0