Veckans schema!

Hejj coolingar! ;) Idag har jag varit i skolan, inte så kul men överlever.. Snart har jag träning och efter det så händer det väl inte så mycket?
Här kommer veckans schema! :
måndag- Träning! :)
Tisdag- Skola, Ingen träning p.g.a att jag har en grej i skolan halv sex till typ åtta ..:(
Onsdag- Träning!<3
Torsdag- Träning, och skulle kanske göra något med mamma innan träningen. :)
Fredag- Skola, Vara med Linnea&Johanna! :D
Lördag- Sova hos Linnea&Johanna eller så sover dom hos mig! :)<3
Söndag- Städa rummet, dammsuga,damma osv..;)
Ja det var väl allt denna vecka! Får se om jag har några matcher i helgen, men kollar det idag eller på onsdag! ;)
nu ska jag göra annat! :)
puss!<3
Geee mig soooommmmaar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0