Webbshop!

Hej sötnosar! Snart om ungefär en halv timme kommer linnea o johanna och hämtar mig, ska sova över där! :D
Blir nog lite bloggning där i från också, men kan inte lova något! <3
Har precis kollat runt lite på nätet till min mobil, samsung galaxy gio, och hittade två saker som jag ska beställa imorn när jag kommer hem på nätet!
ett rosa skal. :)
music doughnut! Fick tipset av kissies blogg faktiskt, ;) men det är ju skit bra ju, så att inte hörlurarna trasslar ihop, + så var den sjukt sööt! <3
nu ska jag packa lite :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså¨siter hörlurarna där i?

2012-03-10 @ 11:38:03
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0