Glad påsk alla fina läsare!

Har varit lite låg uppdatering på senaste, ska försöka förbättra mig!

Heeej Sötnosar! Igår och idag sov jag över hos L&J som var grymt kul! :) Vi hoppade studsmatta såklart och kollade på Bigbrother! <3
Idag cyklade jag hem vid två och kom hem.. Visste inte vad jag skulle göra eftersom jag var själv hemma! Så jag satt på musiken på högsta och gjorde om HEEELA mitt rum! tog evigheter men äntligen är jag klar!
tyckte det blev jätte bra faktiskt! :D
Inte helt klart än! har lite kvar, måste koppla in tv:en och så! Men det gör jag om en stund! ^^

Förresten, Glad påååsk! Hoppas ni får en bra påsk med massor av godis! Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0