Gotland here i come! ( imorn ) <3

Hej! förlåt för den dåliga uppdateringen! ska bli bättre!
Iallfall, nu är det ju sport lov som är sjukt kul! :)
Och gissa vad jag ska göra imorgon? jag ska åka till Gotland med L&J! Johanna kommer och hämtar mig vid nynäshamn och sen så åker vi båt tillsammans! :D Ska bli sååå kul! bada och allt!
Men ja, Det är 4 dagar, Söndag-Torsdag! <3
Så ska väl snart packa? ;) Men packar vid halv fem, för måste ringa johanna och fråga om jag ska ta med macbooken eller bara min mini data, eller båda? ;)
hihiih
ska bliii skiiiiiiiiiiiiiiiit kul!
Sen efter jag har varit vid Gotland ska jag väl vara med familjen osv, för mamma är ledig på fredagen! :)
har också precis dushat den här söta killen! min lilla hund<3
hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0