Johanna häääära!

Hejsan förlåt bloggen, eller jag ska inte förlåta det är jag som bestämmer när jag vill skriva! :)
Men det har varit såå mycket sista dagarna i skolan, träningar nu påsklov kom hem idag dessutom har varit i Gävle och hälsat på några släktingar i två dagar! :)
Men nu ska jag börja blogga som vanligt igen så jag börjar om helt enkel! :P
Men det är det att jag heller inte har så mycket blogg lust eftersom på våran förra blogg(http://thecookiiemonsters.blogg.se) hade vi rund 50-60 läsare per dag! Sen tappade vi allihopa eftersom JÄVLALÖSENORDET INTE GICK ATT LOGGA IN PÅ #Q)TI"¤W&NY#QMWAG; så vi kunde heller inte skriva inlägg byter blogg, fan skit fan! :( nu har vi knappt 10 om dagarna! :/
Men vi upptaderar inget vidare heller men nuuuuu faaaaaan! :D HAHA
564948_323750704347535_185457694843504_837918_1566010214_n_large
//
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0