böhme

Om jag tänker efter så har linnea.böhme aldrig svikit mig, vi är verkigen inte tajta vänner!
Du är typ min syrras bästavän men du är min vän vare sig du vill eller inte :P
Jag minns när vi  skulle till dig o hämta saker, så gick vi först till filmkedjan sen så gick vi förbi en bill och den bara uppnade fönstert och bah -waaaaschhhaaaaaaaaa. Så blev vi jätte rädd och sprang! :D hahaha!
Och när jag kände mig som en hundägare, :D haha! (bara vi fattar ;))
Och när vi var på ornö! :P ohhh :D


Sötunge! :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÄLskaaar diig din lilla "hundägare" <3333

2012-02-28 @ 17:24:21
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0