Skoldag!<3

Hej sunshines! Gud vad glad jag var när jag vaknade imorse, soool! jätte skönt! Känns nästan som att man kan ha shorts redan i april? ;)
Sitter just nu och äter en god mellis! plattskalle och varmchoklad! mums! fast känns lite konstigt att dricka varm choklad när det är varmt ute? :)
Skolan har ialllafall varit okej, var med karol som vanligt som är kul! :D
Senare på dagen ska jag ha träning, och sen ska jag se på mästerkoken hehe! ^^
Och på fredag ska jag vara med L&J som ska bli jätte kul! :)
Hoppas det är lika bra väder då som idag, och att vädret fortsätter så här! SOMMAR SNAAART!
haha känner mig som värsta väderrapporteraren som bara snackar om vädret hela tiden? ;)
haha nej men nu ska jag göra annat! vara vid datorn en stund! :)
en bild från dagen haha!<3
Ville också skriva hur mycket ni vänner betyder för mig, särsilt Linnea o Johanna! <3 ( BFF )
Älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: JoLiVes World ッ

Du skriver karol & på din kontakt lista i mobben! Men varför heter hon carol med C på facebook? :) <3/J

2012-03-21 @ 15:46:02
URL: http://jolivesworld.blogg.se/
Postat av: Linnea

aw,älskar dej ocksååå! <3 :) jag vet inte om jag ska sluta blogga men jag ska typ ta bort alla inlägg?.. <3 :)

2012-03-21 @ 17:24:10
URL: http://neaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0