Nationella prov i engelska!

Hej bloggen! Har precis slutat, slutade ju vid tjugo i tolv ungefär! skönt <3, Eftersom jag hade nationella prov, som gick jätte bra!:)
I morse när jag vaknade hade jag super ont i halsen, och har det fortfarande.. men nu har det iallfall gått över lite!
Gick till skolan eftersom vi hade nationella prov och så kort dag! <3
Men ja, nu är jag hemma och ska snart göra nudlar till lunch, mums! :)
Blir ingen träning idag, har ju ont i halsen.. Och imorgon så var våran träning med 99 inställd igen, för tredje gången! :(
Men ska iallfall träna på torsdag om jag inte har ont i halsen då! :D
puss o kram! <3
//Veronika <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med i en tävling och behöver röster till mitt bidrag jag vill verkligen vinna för jag vinner aldrig för att jag får minst röster! Nu vill jag verkligen komma upp till top 5 iallafall!



Så skulle du kunna rösta på min motivering här --> http://ide.openstockholmaward.se/competitions/open-stockholm-award-2012/entries/en-app-som-visar-papperskorgar-s%C3%A5-vi-f%C3%A5r-b%C3%A4ttre-milj%C3%B6-det-ska-vara-en-karta-%C3%B6ver-omr%C3%A5det-man-%C3%A4r-p%C3%A5-s%C3%A5-man-ser-alla-papperskorgar-och-kan-hj%C3%A4lpa-oss-att-%C3%A5tervinna-det-skulle-sverige-verkligen-beh%C3%B6va Skulle betyda såå mycket för mig ♥



Jag beklagar om du ogillar reklam!

2012-05-08 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0