Veckans Schema! :)

Hej bloggen! Igår så var jag med Linnea&Johanna! Var jätte kul, Vi åt kladdkaka, hoppade studsmatta och sånt! myyyyyys! :D <3
Ska snart ut med min hund, och efter det ska jag på träning! :) <3
Veckans schema:
Måndag -
Tisdag: Träning snart! :)
Onsdag: träning och skola! <3
Torsdag: Träning och skola! <3
Fredag: Skola och vara med JoLiVe! :D <3
Lördag: Gallerian med mamma! :D <3
Söndag: Städa mitt rum(dammsuga osv,) Och ha hårinpackning! :)
Bilder på vad jag köpte i gallerian på lördag, kommer upp på bloggen på söndagen! :) <3
pussssss
//Veronika

Kommentarer
Postat av: Linnea

ska vi vara på fredag?:) svar:aa det ska bli kul på gotland! ♥

2012-05-29 @ 18:52:51
URL: http://linneabelieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? ♥:
Kommer du tillbaka?♥

E-postadress: (bara vi ser ♥)

URL/Bloggadress ♥:

Vad har du på hjärtat? ♥ ♥ ♥ :

Trackback
RSS 2.0